Zarządzanie sprzedażą internetową przez ErpBox – jakie są realne zyski?

Internetowi przedsiębiorcy doskonale wiedzą, że chcąc utrzymać się we własnej branży, muszą iść z duchem czasu.

E-commerce rządzi się własnymi zasadami, a zmiany w nim zachodzą dynamicznie, a często wręcz burzliwie. Preferencje konsumentów także nie są stałe i znacznie różnią się od wymagań klientów w sklepach stacjonarnych – należy wziąć pod uwagę m.in. sam proces wysyłki i terminową dostawę, a nie tylko sam asortyment oraz zakres cenowy.

To zrozumiałe, że przy tak licznych niuansach i nowinkach, niejeden sprzedawca może po prostu się pogubić, co zawsze kończy się w byciu stratnym względem konkurencji. Rozwijający się sklep internetowy to w końcu bardzo wiele obowiązków, a jego efektywna obsługa, przy jednoczesnej analizie rynku i planowaniu dalszego rozwoju, może przerosnąć nawet najsprytniejszego człowieka biznesu. Właśnie dlatego powstały narzędzia, które pozwalają ograniczyć ilość czasu niezbędną na zarządzanie sklepem, a jednocześnie pozwalając skupić się na istotniejszych dla sprzedawcy kwestiach.

ErpBox, czyli zarządzanie sprzedażą internetową dla profesjonalistów!

System ErpBox to najlepszy przyjaciel e-sprzedawcy. Jest to wyspecjalizowana platforma do zarządzania sprzedażą, która dzięki swojej modułowej budowie oraz regularnym aktualizacjom wyróżnia się wyjątkową elastycznością, zawsze pozostając świetnie dopasowana do realiów branży e-commerce, a także wymagań użytkowników (oraz ich klientów). Zarządzanie sprzedażą internetową staje się dzięki ErpBox o wiele łatwiejsze – system ten automatyzuje znaczną część podstawowych procesów, realnie wpływając na oszczędność czasu i ogólne usprawnienie obsługi sklepu.

Możliwości tego systemu jest jednak o wiele więcej, wymienić można tu:

  • wiele opcji integracji różnych kanałów sprzedaży,
  • łatwa integracja z firmami kurierskimi,    
  • ułatwione zarządzanie sklepem,
  • integracje z hurtowniami (dropshipping),
  • dostępność pod wszystkie urządzenia,
  • operacje zbiorcze na listach,
  • biuro obsługi zamówień i sprzedaż multichannel,
  • moduł fakturowania
  • i wiele więcej!

Jak lepiej zapoznać się z systemem ErpBox?

Zarządzanie sprzedażą internetową przez ErpBox można poznać osobiście. Nowi użytkownicy mają okazję założyć darmowe konto i bez zobowiązań testować ten program aż przez 21 dni! Jest to najlepszy sposób, aby odkryć pełnię możliwości ErpBox i na własną rękę przekonać się o jego licznych funkcjach. Warto zatem zdecydować się na ten bezpłatny okres próbny i przekonać się, że najlepsze rozwiązania w zarządzaniu sprzedażą internetową są praktycznie na wyciągnięcie ręki!

Redakcja BlogMobility

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *