Sprzedaż multichannel z Enova Allegro – do czego przyda się system ErpBox?

Jednym z najbardziej efektywnych sposobów na zwiększenie wydajności sprzedaży w Internecie jest postawienie na większą ilość platform, dzięki którym szybko zyskuje się dostęp do nowej, szerszej bazy klientów.

W sieci funkcjonuje wiele takich kanałów sprzedaży, z których zdecydowanie warto skorzystać. Wymienić można tu między innymi:

  • Allegro,
  • Real.de,
  • Morele,
  • Ceneo KUP TERAZ,
  • Empik,
  • Amazon

Jest to rozwiązanie wyjątkowo proste i przystępne – na multichannel opiera się wielu e-sprzedawców, dlatego nie ulega wątpliwości, że warto przynajmniej dać mu szanse. Trzeba jednak zaznaczyć, że efektywna obsługa multichannel wymaga odpowiednich narzędzi. W ramach modułu dla Enova Allegro skorzystać można z platformy ErpBox, która znacznie usprawnia wszystkie wymagane przy sprzedaży procesy.

Enova Allegro ErpBox – z jakich możliwości można skorzystać?

Platforma ErpBox opiera się na zarządzaniu realizacją zamówień oraz integracji poszczególnych kanałów, pozwalając na niezwykle sprawną obsługę całego sklepu. System ten otwiera szeroki zakres możliwości przed każdym internetowym przedsiębiorcą, który liczy na nowoczesne i dopracowane rozwiązania. Jest to narzędzie często aktualizowane, dlatego wprowadzane do niego zmiany i nowe funkcje pozwalają utrzymać optymalny stan sklepu niezależnie od zmian zachodzących na rynku oraz rozwoju technologii.

Szybko można dostrzec, że z wykorzystaniem ErpBox oszczędza się wiele czasu. Platforma ta jest w stanie zautomatyzować wiele podstawowych czynności, które wymagane są przy obsłudze sklepu internetowego, nie tylko przyspieszając cały proces, ale i pozbawiając go błędów spowodowanych czynnikiem ludzkim. Oszczędność czasu za pośrednictwem ErpBox przekłada się także na ograniczenie kosztów sprzedaży i realizacji zamówień. Jest to niezawodne, nowoczesne narzędzie, które stanowi naturalny krok w rozwoju firmy.

Największe atuty systemu ErpBox – czego mogą oczekiwać użytkownicy?

Każdy sprzedawca ma swoje własne wymagania, dlatego dobrane narzędzia muszą być zaprojektowane, aby im sprostać. W systemie ErpBox korzysta się z modułów, które dobrać można do wspomnianych potrzeb czy wymagań, a do grona przydatnych funkcji zaliczyć można między innymi:

  • bardzo szybką aktualizację danych,
  • integracje wielu popularnych kanałów sprzedaży (eBay, Allegro, Amazon),
  • integracje ze sklepami (Shoper, WooCommerce, PrestaShop, Magento),
  • integracje z marketplace(Real.de, Carrefour, Morele, Empik, Ceneo KUP TERAZ),
  • integrację z Enova Allegro,
  • moduł administracji,
  • dostęp do szerokiego zakresu raportów,
  • operacje zbiorcze na listach,
  • informowanie klienta o zamówieniu,
  • dokumentację API dla systemu ErpBox,
  • eksport dokumentów do sprzedaży

Aby zyskać dostęp do systemu ErpBox i związanych z nią funkcji nie potrzeba wiele – platforma ta dostępna jest w bardzo atrakcyjnej cenie, a darmowy okres próbny pozwoli upewnić się, że spisuje się ona bez zarzutu. Stałe wsparcie oraz poszerzanie możliwości ErpBox sprawia, że utrzymanie przewagi nad konkurencją będzie bardzo proste – warto zatem rozważyć sprowadzenie tego systemu do własnego kanału sprzedaży.

Redakcja BlogMobility

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *