Top 5 aplikacji we wrześniu

filmweb_1

Filmweb

Polscy kinomani mogą już korzystać z nowej wersji aplikacji Filmweb. Mobilny przewodnik po świecie filmów i seriali zyskał nowe funkcje w zakresie działania aplikacji, został wzbogacony również pakiet dostępnych dla użytkowników informacji. Z aplikacją Filmweb nie przegapimy ulubionego serialu, odnajdziemy ciekawe premiery kinowe, jak również poczytamy o ulubionych gwiazdach srebrnego ekranu. Społeczność Filmwebu jest najważniejszym filarem serwisu, dlatego też w nowej wersji aplikacji została dodana lista aktywności znajomych. Aplikacja pozwala w wygodny sposób polubić lub skomentować ich aktywności, by wspólnie cieszyć się filmowymi emocjami. Nowa wersja aplikacji została wzbogacona o oś czasu, która umożliwia przeglądanie programu telewizyjnego wielu stacji równocześnie oraz o zakładkę w profilach filmów, seriali gier oraz ludzi kina zawierającą ciekawostki na tematy zarówno poszczególnych tytułów, jak i samych aktorów.

4

Adobe Lightroom

Mobilna wersja Adobe Lightroom to smartfonowy odpowiednik znanego pakietu do profesjonalnej obróbki obrazu. Użytkownik aplikacji może na wiele sposobów poddać edycji swoje fotki: nałożyć filtr graficzny, przyciąć obraz, dostosować saturację, barwy, cienie, balans bieli i inne. Filtry graficzne zostały podzielone na grupy, a w każdej jest do wyboru kilka efektów. Stosując je, można zmienić temperaturę kolorystyki i wiele innych elementów, przesuwając suwak po osi od lewej do prawej. Gotowe zdjęcie od razu trafi do chmury i zostanie zapisane na koncie Adobe, dzięki czemu można je edytować na innym urządzeniu, czy to stacjonarnym, czy to mobilnym.

frisco_2

Frisco

Frisco to delikatesy online oferujące szeroki wybór produktów spożywczych i przemysłowych. Dzięki aplikacji Mobilne Frisco użytkownicy mogą korzystać na smartfonie z pełnej oferty sklepu. Aplikacja przenosi użytkowników do świata mobilnych zakupów, gdzie wystarczy kilka gestów palcem, by uniknąć kolejek, ciągłego wracania do sklepu po zapomniane produkty i zastanawiania się, czy na pewno wszystko kupiliśmy. Nowe rozwiązanie pozwoli zamówić dostawę produktów pod dowolny adres z dokładnością co do godziny. Szybka i łatwa obsługa aplikacji ułatwi korzystanie nawet początkującym użytkownikom, którzy po raz pierwszy dokonują „mobilnych” zakupów. Do podstawowych funkcji nowej aplikacji Frisco należą: dostęp do wszystkich kategorii produktów, w tym świeżych warzyw i owoców oraz artykułów spożywczych najwyższej jakości z Polski i z zagranicy. Są możliwe tworzenie i zachowywanie wielu list zakupowych, co skraca czas korzystania z aplikacji, szybkie i łatwe wyszukiwanie dzięki możliwości skanowania kodów kreskowych oraz bieżąca synchronizacja ze stroną internetową.

 Screenshot_2014-04-30-09-12-17

SkyCash

SkyCash to najszybszy i najwygodniejszy sposób kupowania biletów komunikacji miejskiej. Bez pośpiechu, kolejek, odliczania drobnych czy konieczności szukania otwartego kiosku. Aplikacja jest więc doskonałym rozwiązaniem dla osób podróżujących koleją. Wszystkie czynności związane z zakupem biletów można wykonać w dowolnym miejscu, nawet na kilka dni przed planowanym wyjazdem. Zaś usługa mobiParking udowadnia, że płacenie za parkowanie może być wygodne. Rozwiązanie działa już w blisko 30 miastach na terenie całej Polski. Za pomocą aplikacji SkyCash możemy także kupić bilety PKS Polonus – przewoźnika autokarowego, który realizuje 35 linii komunikacji dalekobieżnej do dużych miast, miejscowości wypoczynkowych i uzdrowiskowych. Korzystając ze SkyCash, nigdy nie stracimy kontaktu z gotówką – potrzebną kwotę szybko wypłacimy z dowolnego bankomatu sieci Euronet na terenie całej Polski. Wyjście do kina również nie musi oznaczać długich kolejek do kasy czy konieczności przychodzenia odpowiednio wcześniej po odbiór rezerwacji. Z poziomu aplikacji możemy również dokonać zakupu owych biletów.

Navitel__9-6_PL

Navitel Navigator 9.6

Navitel Navigator to bardzo funkcjonalna nawigacja stworzona przez liczącego się na rynku dostawcę samochodowych rozwiązań nawigacyjnych. Oprogramowanie charakteryzuje się szybkim wytaczaniem trasy, niewielkim zużyciem pamięci przez aplikację czy chociażby zaawansowanym algorytmem wytaczania trasy, z uwzględnieniem informacji o korkach. Nowi użytkownicy aplikacji mogą liczyć na siedmiodniowy okres próbny, który pozwoli im zapoznać się ze wszystkimi funkcjami nawigacji. Już za ok. 7 zł można wykupić dostęp do szczegółowych map, a cena jest zależna od liczby krajów, na okres miesiąca lub roku. Na przykład roczna licencja na mapę Polski kosztuje 60 zł netto. Po wygaśnięciu ważności licencji użytkownik nie musi jej przedłużać.

Mobility , redakcja@mobility.com.pl, 22/09/2015