Tlenofon z pocztą głosową i przekierowaniem połączeń

Opublikowano: 04/11/2005 Autor: Mobility

Poczta głosowa, przekierowywanie połączeń czy możliwość blokowania anonimowych połączeń to nowe usługi Tlenofonu. Już od dziś dzwoniący za pomocą telefonu internetowego mogą korzystać z udogodnień, jakie do tej pory oferowali jedynie tradycyjni operatorzy telekomunikacyjni.Od 3 listopada br. abonenci Tlenofonu – pierwszego polskiego telefonu internetowego z własnymi numerami telefonicznymi – mogą korzystać z nowych usług.

Darmowa poczta głosowa to rozwiązanie wprowadzone szczególnie z myślą o osobach, które nie zawsze mogą być pod Tlenofonem. Teraz w czasie nieobecności abonenta, dzwoniący może pozostawić informacje, do której adresat ma niemal natychmiastowy dostęp. Nagrana wiadomość, w postaci pliku dźwiękowego, jest automatycznie przesyłana pod wskazany adres mailowy odbiorcy.

Nie wszędzie jeszcze istnieje możliwość skorzystania z Internetu, dlatego też dużym udogodnieniem dla wszystkich tych, którzy muszą pozostawać „w stałym kontakcie” może okazać się usługa przekierowywania połączeń. Wystarczy podać numer, pod którym użytkownik jest aktualnie uchwytny (komórka, tel. stacjonarny), a rozmowa zostanie przekierowana pod wskazany przez niego numer.

Nowością jest także możliwość zablokowania na żądanie abonenta anonimowych połączeń przychodzących czyli rozmowy od osób, których numer nie identyfikuje się.

„Wprowadzanie nowych usług jednoznacznie pokazuje, że telefonia internetowa coraz bardziej upodabnia się do stacjonarnej. Poza cenami oczywiście. Dodawane są nowe usługi, poszerzane możliwości, a wszystko to po zdecydowanie niższych cenach.” – mówi Jacek Świderski, Członek Zarządu o2.pl

Źródło: O2 (DD)